2011. június 7., kedd

Két keréken az Unióban kerékpártúra egy erőszakmentes békés Vlágért


2011. New York - Vashington Emléktúra

2011 -ben lesz a tízéves évfordulója a NewYorkban elkövetett terrortámadásnak. 7 éve minden túrám a World Trade Center ellen elkövetett merénylet megemlékezése okából történik. Meséli Zelei József, aki bicikléjével a béke nagyköveteként járja a világot. 10 eddigi béketúrám - minden alkalommal, 2001 szeptember 11. -ről emlékezett meg. A budapesti Béke térről startolt. Bejártam Európa 36 országát. Kerékpároztam 30 000 km.-t, kb.225 000 percet voltam nyeregben, és legkevesebbszer 10 000 000 -szor tekertem meg a pedált.


Túráimmal évről évre - a sajtó, a média, politikusok, városvezetők, a lakosság segítségét kérve,kapva- minden alaklommal Európa szerte megemlékeztem, a 2001 szeptember 11.i New Yorki terrortámadásról. Ez képezi a 2011 -es Washington - New York Emléktúra alapelemeit.


Melyet a következőként tervezek: 2011 nyarán látogatás az Amerikai Egyesült Államokba, Washingtonba. itt szeretnék találkozni, és békekönyvemet átadni a Béke Nobel - díjas Barack Obama Elnök Úrnak. Mivel Őt, - a világbéke nagykövetét - s engem -mint Európa nem hívatalos kerékpáros béke nagykövetét tartanak nyilván, ez szolgáltatja okát a találkozásnak. 2011 szeptember 11. -én New Yorkba kerékpározom, és pontban o8 óra 46 perckor az egykori WTC helyén magyar gyermekek békéről készített relikviáinak zászló fűzér másolatát világgá repítem. Természetesen szertnék találkozni, Washington és New York város vezetőivel is! Így emlékezvén meg a történtekről! Bővebb program már készül a New Yorki és Washingtoni szervezőkkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése